Heine Juul Warming – De 5 Musikdage 2020

Heine Juul Warming

3a – Arrangement for begyndere

Savner du at kunne lave et sammenspilsarrangement til dine elever, så skal du være med her. Vi arbejder med hvordan man aflytter og derefter bygger et arrangement op, som kan bruges i skolen. Vi kommer til at arbejde med populærmusik, og arrangementerne vil primært kunne benyttes på mellemtrinnet og i udskolingen. Medbring gerne et eller flere numre, som du gerne vil arbejde med. Vi skal naturligvis også spille en del eller dele af arrangementerne, for at se om de fungerer.

4c – Stadionrock

Vi skal trykke den af på scenen. Her handler det om overskud og energi. Numrene er let tilgængelige, så der er plads til alle, eneste krav er at man giver sig 100% i energi og engagement. Vi spiller numre fra de seneste 50 års rockhistorie, og lur mig om der ikke dukker en klassiker eller to op undervejs. Arrangementerne er egnede til valgfaget og vi får også tid til en snak om hvordan man griber det an ude i musiklokalerne.