Musik i Midt

Ikke kategoriseretKommentarer lukket til Musik i Midt

Musik i Midt er et af de tre internatkurser, som arrangeres af lokalforeningerne. Det blev afholdt d. 22.-24. august på Klejtrup Musikefterskole. Kurset arrangeres af lokalforeningerne i Vestjylland, Randers, Århus og Silkeborg samt VIA CFU. Som nystartet internatkurser var der en lidt vanskeligheder med at få tilstrækkelige tilmeldinger, men kurset blev alligevel gennemført. Kim Malmstrøm fra VIA CFU forklarer:

“Det har været rigtigt godt. Der har været en rigtig god stemning. Gode interaktioner. Det virker som om alle har haft det virkelig hyggeligt. Vi er meget glade for, at vi har fået det gennemført. På trods af at det er første år og at vi har været presset på antallet af deltager. Forholdene på Klejtrup har været enestående, scene og udstyr i lokaler. Instruktørerne har vi ramt godt. Der har været et godt og blandet program (både indskoling og valgfag).  Et meget intensivt program, og man kan se at folk er trætte. Samarbejde mellem Musiklærerforeningen (Vestjylland, Århus, Silkeborg og Randers lokalforening) og VIA CFU har været rigtigt godt. Vi har suppleret hinanden med de forskellige kompetencer vi hver isæt besidder.

Jeg håber i den grad vi kan gøre det igen næste år.”

Her kan du se et billedgalleri fra kurset – KLIK HER

Der er lukket for kommentarer.